vineri, 14 martie 2008

kyudo... sensei

2 comentarii:

Goia Bogdan spunea...

Ce coincidenta! Saptamana trecuta am citit un articol despre "kyudo" intr-o revista de National Geographic. Am ramas fascinat, cu o oarecare tendinta de a explora mai mult acesta arta. Iar acum cand va vizitez blogul descopar ca si dumneavoastra sunteti incantat de aceasta arta( ce coincidenta ). Goia Bogdan.

PS Pozele de pe blog sunt frumoase, ce imi place cel mai mult este diversitatea locurilor pe care le-ati vizitat.

liviu badescu spunea...

Iaido si kyudo sunt considerate cele mai nobile arte martiale japoneze. Sunt fericit ca am ajuns sa le studiez cu cei mai mari maestri ai Japoniei. Am sute de fotografii de la aceste intalniri. Sper ca odata vei avea ocazia sa le vezi...alaturi de katane, arcuri si multe altele. Iti multumesc pentru aprecieri. Sunt cu atat mai valoroase cu cat ele vin de la tine. Bushido mi-a dat ocazia sa vad lumea: locuri, oameni, culturi si traditii la care multi nici nu viseaza. Din aceasta cauza, dar si din altele, evident, ultima mea carte se numeste "Sansa unei noi existente". Artele martiale si arta fotografica au multe puncte de intersectie. Unul ar fi dorinta permanenta de a evolua. Dorinta de a parcurge Calea. Amandoua reprezinta modalitati de a exprima stari interioare greu perceptibile altfel. Cu o singura conditie: emisia sa fie impecabila iar receptorul sa fie de calitate. Numai bine Bogdan!

PS. Niciodata nu voi putea uita calitatile tale de practicant de bushido si mai ales de om. Sunt convins ca orice ai face, vei face bine. Iar blogul tau fotografic, pe care il voi trece cat de curand in lista mea favorita,demonstreaza acest lucru.