miercuri, 26 martie 2008

vine primăvara!

3 comentarii:

silentman spunea...

Legat de flori, imi aduc aminte o emisiune TV care il avea invitat pe Cristian Tudor Popescu si care a spus, imi cer scuze dar nu imi mai aduc aminte contextul, urmatoarele (nu sunt cuvintele lui exacte, caci nu mi le mai aduc aminte dar esenta se pastreaza, sper): "Daca florile si-ar da intre ei oameni, asa cum oamenii isi dau intre ei flori, care parte din oameni si-ar da florile?"
(s-ar putea ca citatul original sa apartina lui Nichita Stanescu)

liviu badescu spunea...

Citatul exact este urmatorul:

"Dacă florile şi-ar dărui oameni la fel cum oamenii îşi oferă flori, de unde ar fi tăiaţi oamenii?"
si apartine intradevar lui Nichita Stanescu.

Va propun ca subiect de meditatie citatul urmator:

"Oamenii iubesc mai mult vorbaria decat reflexia,cati oameni cu adevarat reflexivi am intalnit in viata? Daca oamenii si-ar propune ca ultim si suprem tel sa ajunga oameni,ei ar fi mult mai simpli.De fapt,ma gandesc ce-si doresc ei sa ajunga?" Brăduţ Covaliu, "Pe tarmurile artei"

PS.As vrea sa mai adaug ca gramatica este pentru literatura ceea sunt acordurile pentru muzica. Iar cand vorbim de muzica poeziei lui Nichita Stanescu trebuie sa fim atenti la ... acorduri.

Anonim spunea...

Va multumesc pentru partitura corecta a cuvintelor lui Nichita Stanescu. Voi medita la subiectul propus.