sâmbătă, 19 iulie 2008

deltaplanul

3 comentarii:

Anonim spunea...

pe cat de simpla, pe-atat de expresiva, imi place foarte mult! as numi-o: libertate!

as putea intreba: de ce pasari?

liviu badescu spunea...

Multumesc mult pentru comentariu.
De ce pasari? Pentru ca au ceva special: eleganta, frumusete... Ele sunt o provocare pentru orice fotograf al naturii. Diversitatea speciilor, habitatele acestora, modul de viata pe care trebuie sa-l urmaresti pentru a putea surprinde cadrul potrivit te transpun pe tine, omul, in situatii diverse din care mereu ai cate ceva de invatat. Cel mai important lucru este acela ca natura trebuie protejata. Am fotografiat insa cu aceeasi pasiune si animale salbatice: lup, urs, foca....ori de cate ori am avut ocazia. Si voi mai face acest lucru si in continuare!

Anonim spunea...

Multumesc pentru raspuns si felicitari pentru toata colectia. Preferata mea a fost aceasta pentru ca ma reprezinta, dar nu am putut sa nu remarc: "frisonul muzicii", "la semafor", "canibalul londonez", "peloponez", "trepte ierarhice", in care jocurile de culori sunt atat de frumoase si pline de inspiratie incat mi-ar placea sa le folosesc drept model pentru picturile mele.

In final, as vrea sa ma si prezint: sunt Mihaela Ciuca. Am plecat din Rm. Valcea in urma cu 6 ani si am pastrat in suflet amintirea antrenamentelor de la Scoala nr. 5. Valorile dobandite in timpul acestor antrenamente mi-au calauzit pasii clipa de clipa. Multumesc!