vineri, 6 noiembrie 2009

a ruginit frunza în vii...

2 comentarii:

Ileana spunea...

In nebunia asta care se numeste simplu "viata de zi cu zi" n-am mai avut demult timp pentru o clipa de frumos. Acum insa imi iau revansa. Si, datorita pasiunii tale, ma plimb putin prin ...Peru. Multumesc ca ne arati atatea locuri minunate! Vezi, m-ai invatat rau: astept cat mai multe fotografii! Imi dai voie sa-ti sun un secret? Vara, cand e foarte cald si mult soare afara, vad in curte pasari Colibri, vin la ghivecele cu flori sa se hraneasca...Desi e greu - sunt foarte sperioase - e fantastic sa le admiri asa de aproape.

liviu badescu spunea...

Banuiesc ca locul in care traiesti este minunat, si spun asta tocmai datorita faptului ca pasarea colibri traieste, la randul ei, numai in asemenea locuri.
Ma bucur ca-mi urmaresti fotografiile si incerc sa fac tot ceea ce pot pentru a pastra un anumit ritm in aparitia lor. Totul depinde insa si de timpul care parca uneori se... comprima. Cat despre viata... Este cel mai frumos dar pe care, noi toti, l-am primit si cred ca trebuie mereu sa incercam sa dam unicitate fiecarei zile prin tot ceea ce facem si traim...