joi, 10 decembrie 2009

bretonel la şase ani...

3 comentarii:

Ileana spunea...

Ca de obicei fotografiile tale sunt minunate si-mi face mare placere sa le admir!
Pentru ca n-am gasit una cu iarna - drept e ca nici n-am cautat foarte departe - "ma lipesc" de fotografia ingerasului-copilasului asta care parca-l asteapta pe Mos Craciun ca sa-ti doresc SARBATORI FERICITE ! si un an nou plin cu sanatate, pace in suflet si cat mai multe foto-realizari cel putin la fel de frumoase, pe care astept in continuare sa le "imparti" cu noi !
"La Multi Ani!"
Cu prietenie, Ileana

liviu badescu spunea...

Craciun Fericit! Sarbatori Fericite!

liviu badescu spunea...

Ileana, am multe fotografii cu iarna pe blog. Pentru a obtine unele indicatii si informatii de cautare, te rog acceseaza adresa mea de mail: badesculiviu@yahoo.com
Comunicarea in acest fel este mult mai rapida si usoara.
La Multi Ani!